Med SEO strokovnjaki kroži šala, da je druga Googlova stran idealno mesto za skrivanje trupel. Šalo na stran, pa vendar. V vsakem hecu je nekaj resnice, kajne? Z drugimi besedami: uporabniki, ki iščejo po Googlu, le redko »zatavajo« do druge strani tega najpopularnejšega brskalnika. Vse, kar se zgodi, se zgodi na prvi strani. Ko torej iščejo nek izdelek ali storitev in vpišejo ključno besedo v iskalnik, se jim odprejo številni zadetki. Devetindevetdeset odstotkov uporabnikov ali še več ne bo pogledalo na preostale strani, ampak se bo zadovoljilo s prvimi desetimi izdelki na Googlu. Če vašega podjetja med temi ni, si lahko, logično, obetate manjši obisk in zaslužek. Kako pa postati vidnejši? Pri tem vam lahko močno pomaga optimizacija strani.
Mnoge spletne strani so že zastarele ali narejene tako, da jih Googlovi pajki ne morejo prebrati. Z eno besedo: niso optimizirane. Kdor se odloči za najem storitve, kot je optimizacija strani, mora sprejeti tudi dejstvo, da bo zelo verjetno treba sprejeti dejstvo, da bodo izvedene tudi vidne spremembe na sami spletni strani. Poznamo dve vrsti optimizacije: on-site in off-site. Najprej določimo ključne besede, na katere bomo optimizirali spletno stran. Pri on-site optimizaciji naredimo popravke na vseh ravneh – na ravni vsebine, slik in videa. Spremenimo jih na takšen način, da lahko Google z njih dobi informacije o tem, čemu je dotična spletna stran namenjena. Kar pa je pogoj za to, da jo lahko sploh rangira.
Off-site optimizacija strani pomeni, da ustvarimo veliko število povezav do avtoritativnih spletnih strani, ki imajo v Googlu veliko težo. Vsebin ne dodajamo naenkrat, temveč postopoma. Gre za SEO članke, ki vsebujejo ključno besedo, na katero želimo optimizirati stran. Ko Google zazna te povezave, omenjena spletna stran v njegovih očeh močno zraste in uvrsti jo na višje mesto med iskalnimi rezultati.